Orchestr Berg provedl ve Veletržním paláci grafické partitury několika autorů. Všechny vznikly na objednávku orchestru a byly provedeny poprvé.
Choreografie pro skladbu Imanentné čiary v tmavomodrej je vytvořena jako pohybový koncept podle grafické partitury Milana Adamčiaka. Ve Vrhu kostek, který nikdy nezruší náhodu pracuje František Chaloupka s aleatorikou. K jednotlivým hudebním větám jsou přiřazeny taneční situace, které jsou losovány během skladby. Ve skladbě Threads Jiřího Lukeše je pohyb tanečnice snímán systémem kinect a po zpracování počítačem jsou ovlivňovány parametry generované elektroakustické hudby. Ve skladbě Aevum Slavomíra Hořínky jsou tanečnice snímány kamerou a svým pohybem vytvářejí promítanou grafickou partituru. Akce se konala ve spolupráci s Hudebně tanečním sdružením pro Evropu.
Orchestr Berg: Disgrafické partitury Hudebně taneční sdružení pro Evropu 7. 4. 2015, Praha, Veletržní palác
Peter Machajdík: Imanentné čiary v tmavomodrej Lucie Vítková: Fanfára č. 1 František Chaloupka: Vrh kostek nikdy nezruší náhodu Jiří Lukeš: Threads Jakub Rataj: Reactions II ! reconnection Slavomír Hořínka: Aevum. SMS to W.A.M